Thursday, November 24, 2011

New Chapter in Study !

Percaya x ?
Sekarang aku dah Sem 2
Kejap je an ?
Tapi bagi aku sem ni paling teruk kot
Sibuk yang sangat memanjang

Azam sem baru ni nak belajar rajin-rajin
Seriously
Dulu pun serious juga tapi ada juga main-main
hehehehe
Meskipun pointer mencapai target
Namun, aku perlu berusaha lagi
Kawan-kawan...
Do support me !
^_____^


Sem ni rasanya da berubah sikit kot
Sikit laa..
Kalau dulu lepas Subuh sambung tidur balik
Sekarang lepas Subuh dah xboleh tidur dah..
Perjalanan dari kolej aku ke Fakulti Masscomm
amik masa sejam + tunggu kawan kawan nak jalan sama
Pukul 7.30 dah keluar pi kelas..
Perrghh.. rasa macam da sekolah dah..
Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat kelas 8.30 pagi..
Huiishh..
Isnin free..
^___^
hehehehe

Lepas tu kan..
Dah x tidur lewat daa..
Pukul 12
Light Off !!
Thanx to my roomate sbb buat peraturan baru
Cayang mereka !
Dah x boleh tidur lewat sebab kelas pagi laa
Nanti susah nak bangun
Aku ni dh la liat lebih dari dodol kalau nak bangun tidur

Ehh.. Ehh..
Ada lagi tau..
Skam da jarang online
Sebabnya broadband tertinggal kat umah Mak Cik
Tapi ari ni dah dapat da..
Dia da pos..
Mula-mula rasa macam nak sawan jugak la
xdapat online sehari tapi lama-lama dah biasa da
Tengok laptop pun dah tawar hati bila broadband x de.

Haaaa.. itu lah perubahan sikit-sikit
Akan ada lagi kot perubahan terbaru
Kua ! Kua ! Kua !
*kompidemje!

InsyaAllah..
Sem ni aku punya assigment dah x tertangguh kot.
I mean..
Xde la wat last-last minute since my roomate sama kelas ngn aku.
Sama group lak tu.
Senang sikit nak discuss.

Satu je yang x selesa kat sini.
Fakulti baru jauh gila kot..
Penat xyah cakap ah...
Kat bilik yee yee oo je dok mekap..
Bila sampai kelas da cair da..
Yang awop2 freehair lak mengerbang rambut diaorang..
hihihihi..
Berpeluh x yah cakap ah..
Dah la on the way naik bukit tu xde tempat berteduh pun..
Ada juga nasihat diri sendiri..
Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.
Sabor je la kata ko..
Tiap-tiap malam kaki ni cramp..
Sakit sampai nangis-nangis sorang.
X mampu nak buat apa
sapu je minyak angin je la.
Nak urut sakit la jugak.
Agaknya kaki penat sangat kot naik bukit.
Payung ! Air Mineral ! Tisu !
Benda tu wajib lam beg setiap kali pi kelas.


Assigment ?
Ada je
In Process
One of them title
"why do i choose masscomm?"
hermmm.
1000 patah perkataan weyy..
Apa laa akan ku carutkan lam writing tu nanti..



Notakaki :
Aku perlukan lesen kenderaan...

No comments: