Tuesday, November 1, 2011

Coklat-Zess !

Sssssrreeeeeetttttttttttttttt !!
Haishhh...
Ok aku demam !
:(
flu + cough = asthma



Today, i'm going to write about chocolate
tapi aku bukan chocolate addict pun
makan coklat bila ada mood je
bila mood macam nie
^_________________^
baru rasa nak makan coklat

my sis !
herrmm
dia mmg coklat addict
bagi je coklat apa apa
kompem dia baham punya
tapi dia punya peberet
'Coklat Bocel'
bak kata Tok Ma aku
hahahaha !!
but ektuali
VOCHELLE
*betul ke x aku eja nie


Tapi kan kan kan..
Sehari dua ni memang mood aku macam ni
^______________________^
sebab tu la aku dapatkan ini

*********
******
****
***
**
*


Mak cakap melampau betul nak makan manyak nie

Hahahaha..
Memang melampau mak..
Tu baru separuh
Separuh da habis dibaham da
:P

Sebenarnya ari Khamis ni
Aku, mak n adik aku mau ke Cameron Highland
Ikut rombongan sambil belajar budak darjah enam
Disebabkan terdapat banyak kekosongan
so, mak ajak pergi sekali
kalau x memang hareemmmm dia nak ajak
huah ! huah ! huah !


Mak cakap suruh packing barang awal-awal
Akan tetapi
Makanan dulu yang menjengah kat kepala hotak aku ni
ye la
its looooonng journey
Sebab tu la aku dapatkan coklat tu manyak-manyak
supaya x boring
*alasan yg cukup kuat aku berikan kpd mak


X mahal pun coklat nie
Cuma 30 sen je satu
boleh didapatkan di kedai-kedai yang berhampiran je
Tu pun kalau ada :P
*amboi ! promote nampak !

Promote x promote
Sekali kau makan coklat ni
Kompem kau teringatkan aku
Percayalah !
huah ! huah ! huah !

Jadinya
Aku mengatur strategi
Nak beli manyak-manyak tapi bajetnya ciput aja
Disebabkan mase kecik2 dulu slalu pakai Syampu Carrie Junior
Idea bernas bertebaran
*macam xde kaitan je
Kalau 10 peket
Dah Rm3
Tak tolak dengan kunyahan sambil melenggang kangkung
masa perjalanan balik dari kedai lagi
Nak makan sambil tengok Hindustan lagi
x cukup ! x cukup !
*mmg da gila coklat aku kali ni

Last-last
aku beli satu kotak terus
RM6 je ko !!!
Ada 24 peket lagi
HAHAHAHAHAHAHAHA
tapi xtau sempat ke x nak bawak naik bas
kah ! kah ! kah !

So, korang semua..
Dapatkan coklat ni erkk
Kalau x jumpa kat tmpat korang
bagitau aku
Biar aku post ok !


1 Peket = Rm5
Postage = Rm10

hahahahaha !!
Amik ko..
Mahal ann ???
Suka ati aku laaaa !!!!!!
huah ! huah ! huah !

Notakaki :
# Older entri cukup femes ! Mr.Fazze Allan nk tolong promote kan !
*malunyerrr.. Entri PALING MALAS jugak tu yang dia nk promote.. apa2 pun tima kasih la yea...
# Kalau my sis ikut pi Cameron Highland jugak kan besss .. :(
boleh 'mencalar' lagi.. hehehe

2 comments:

HEAVEN's ANGELZ said...

Hah? sekali lagi... kah3.. ;p

A!n Syahirah said...

hahahahaha..
mungkin ada yg awak terlepas..
http://jejaritangkas.blogspot.com/2011/10/i-got-it.html