Wednesday, November 9, 2011

Kekal Juara !

Tadi, pagi-pagi lagi Ayah Su call ajak main bowling
Xde la pagi sangat
Lam pukul 11 gk la
Aku masih lagi tergolek dibuai mimpi
bingkas bangun
tergesa-gesa
cari tu x jumpa
cari ni x jumpa
Tambahan plak,
pak cik aku ni dok hon-hon
dari luar rumah
haisshh !!


Destinasi pertama
Pasar Siti Khadijah

katanya nak makan udang galah kt sana
so, kami pun pergi la melantak kat sana
Langkah kanan, aku pun x breakfast lagi



Then, we move to Kbmall
Punya la semangat giler nak main
Tiga game skali dia booked
Maklum la
Kat Key El sibuk dok keje
Nak main pun xsempat
N
Paling penting
Xde saingan sehebat aku
huhuhuhu
Tapi, apa-apa pun
Mati la aku kali ni
Layan 2 game pun macam nak lumpuh tangan
(=.=)


Gandingan yang
Mantap !
Hebat !
Da'Boom !
Kebabomm!


Cam ne la gambar ni jadi bengom macam ni
xpe
janji nampak !

Result last game !
Sumpah! tangan mmg ase nak
lumpuh tahap cipan
Pointer pun da xbleh melebihi seratus daa
Yang penting
masih mengekalkan kejuaraan sampai game ke-3
Ini Ira laa..
Raja Bowling
Korang mampu ???!!
*ok! overconfident..


huah ! huah ! huah !

Da xmau taip banyak-banyak
Entri ni pun ditaip menggunakan
Jejari tangkas sebelah kiri sahaja
Jejari tangkas sebelah kanan
cam da kena ubat bbbiiuuusssss !!



Notakaki :
# Tadi cuba baling bola boling guna tangan sebelah kiri,, errmmm.. not bad ! tapi aku xmau kelumpuhan kedua-dua belah tangan =.='
# Tok Ma boikot x nak tolong urut lengan aku sebab x ajak dia jalan-jalan.. Sorry.. hehehe

No comments: