Sunday, November 13, 2011

Yang Tua Dihormati, Yang Muda Disayangi !

Jam menunjukkan pukul 4 pagi
Wahh,, tahan la mata nie
Esok siap la
Entah-entah pukul 3 pun x bangun lagi..

Dear Diary,
HAishhh !
Malas la nak mengadu pasal masalah yang
bikin sensasi ala-ala Fasha Sandha yang separa bogel tu
Caiiitt !!
Tok sah dok sebut sangat la pasal dia tu
lantak dia la nokk

Yang buat aku geram ni sampai muka
naik merah macam udang kena rebus
Adalah sorang budak ni..
Perempuan
Sekolah agama..
KURANG AJAQ BETEI !!
Gerem betei nak aku lenyek-lenyek dia tu
Aku dengan penuh sopan santun anta SMS kat dia
Siap bagi salam penuh lak tu

"" assalamualaikum.. adik.. akak bla bla bla bla ""

Nak bgtau nk sal date nak jumpa
Dia boleh je balas msg aku marah-marah
Untung aku x kenal ko yea
Aaiisshh !!
Panas niey !!
Siap la ko !
Nanti jumpa ni aku nak wat bengis ah sikit
Kasi tunjuk ini kening ala-ala Ziana Zain
*poyo
^_^

Nak je aku balas msg marah-marah juga kat dia tu
Tapi kedit plak xdop..
haisshhh !
Mmg aku ditakdirkan untuk berdiam diri kot masa tu

Tapi..
Diam x diam
Kucapai telefon rumah tadi
Aku kenyet-kenyet kat keypad tu no hp dia..
Dalam ati nie dah membuak-buak ni nak sembur si minah kerek tu..
Mmg da standby da..
Truutt2 !! trruutt2 !!

"Assalamualaikum"
Fulamak suara lembut macam nak menggoda wa cakap lu..
Kucing pun boleh jatuh terduduk dengar suara dia
(hiperbola)

Aku pulak

""Waalaikumussalam.. herrmm.. akak ni.. pasal bla bla bla
bla bla bala bala bala bala.."

The End Of The Conversation
Aku : Sekolah agama ann?? Kalau boleh bahasa tu jangan la nak kurang ajar sangat la yea dik. Msg semalam tu rase bunyi nya macam kurang ajar sangat la. Akak rasa macam nak cepuk-cepuk je. Maaf la kalau akak cakap ni macamurang ajar, tapi YANG TUA DIHORMATI, YANG MUDA DISAYANGI..
Dia : ouh ye ke kak ?? eermmm..
Aku : Eh x.. Akak bgtau kat kucing akak tadi.. Xpe la yea.. See u..

Gedegannggg !!
Aku letak handphone..
Woooww !
Biar betul aku cakap cam tu tadi..
Jarang sekali aku sembur orang cam tu
Ni mesti terikut ikut perangai akak aku nie..
:10:

Ayah aku plak tegur
"Bunyi gapo gak tuh??"
Aku:
" Buku jatuh, xde nak sambut sakni"
hehehehehe

Inilah serba sedikit ceritanya yang telah
membuatkan aku sedikit moody semalam..

Notakaki :
# Aku ni dah boleh dikira caring n loving orangnya tapi akhirnya meletup juga BOM ATOM ari ni ... * bukan bom tuu laaaa....
# Memangla kaitan sekolah agama macam xde kena mengena ngn kes aku nie, but what i expect from sekolah agama adalah kesopanan since dia bertudung labuh lingkup tu..
Sape x setuju ???
Ada aku kesah ???
Kak Bob x kesahhh !!!

No comments: