Tuesday, August 9, 2011

New Hobby

hishh.. xtau la nk post entri psal apa kali ni..

hurrmmm (fikir3)


jom la aku kongsi aku punya hobi baruu.. hahaha

entah sejak bila aku mula menyukai aktiviti nie.. iaitu..
menulis novel especially...
barang kali aku lebih suka membaca n menulis mendorong aku untuk mulai menulis novel.. hobi ini muncul2 kira setahun lalu..
aku mulai membaca novel dr sebuah buku sampai berbuah2.. demi menghabiskan tiap2 novel.. aku lebih snggup x mkn n x kuar tauu.. dhsyat...


setelah itu, aku mulai menulis cerita (cinta)
sesuai dengan jurusan yg aku akan apply bila degree nnt..
it's JOURNALISM..
kata pensyarah.. lau nk amik journalism, aku kena slalu practice menulis..
so, dr dlu nukilan ku x siap2 lg.. bila la mau siap.. *busymemanjang+xdemoodagaknya,
kalau la cerita aku tu boleh di-publish as a novel..
peergghh.. agak2 mmg meloncat2 ahhh... hahaha..
tp kalau da masuk cerpen mane2 majalah ke mmg kembang skit hdung.. hahaha..
apa2 pun, aku rasa bangga sgt bila da mulai menulis n tengok2 dh hampir 10 helai foolscap paper..
huhuhu
SYABAS BETA !!
hikhikhik...

terfikir gk nk publish cerita tu kat blog tp rse mcm mls la plak nk menaip.. hahaha..
ada ssape volunteer nk menaip..?? hahaha..


notakaki: terkejut dengar my lect, sir Alias xcdent.. dh la dia mengajar sbjek feveret aku.. :'(


buat sir :: byk2 mkn ubt n moga cepat sembuh.. saya da mulai semangat nk blaja CSC..

No comments: