Wednesday, August 17, 2011

Baju Raya

alahai.. pejam celik pejam celik da nk dekat raya..
rasenyer aku x wt pe2 psiapan pun..
x mcm taun lpas..
taun lpas sebelum puasa baju raya da siap..
tp tahun nie...
ntah la.. x sempat la....
baju raya warna apa pun aku xtau lg.. >.<'
agaknya pakai baju raya taun lpas kot..
hisshhh.. x mungkin.. x mungkin...

act, aku pun x tau nk beli apa untuk raya nie..
ye la.. da biasa shopping ngn bonda..
hurrmm..

act, aku susah nk shopping tanpa bonda..
biasa semua yg aku beli aku mintak pendapat dye..
haaa.. nmpak x kemanjaan di situ.. hahahahaha..

sabtu ni aku turun kl..
kakak ajak shopping kat Masjid Jamek..
ari tu pn da g Masjid Jamek tp x beli pape pun..
hurrrmm...


nak balik !!! nak shopping ngn mak !!

apa nk beli untuk raya ni erkk???
haishhh...

sis !! jumpa dsana yea...
igt nk blanja dye mkn kalau dye ajk "dye tu" bukak puasa skali..
tp, "dye tu" ada hal.. xpe la..
nnt kita bukak puasa sama2 TAHUN DEPAN K..
*selamatduitaku..
hahahaha..

tu je kot untuk hari nie...


notakaki: acix da ada peminat la.. hahaha.. tgk mata laki tu pun da tau.. kih3 !! gedikss!!
"acix !! xpyah nk malu sgt la.. hahaha "

~sekian~

No comments: