Thursday, August 18, 2011

Entri ke 100

wahhh.. td baru perasan kat dashboard..
rupa rupa nya entri kali ni da entri ke 100..
termenung sejenak...
berfikir seketika.........

apa yg aku dok pot pet pot pet kat sini errkk smpai da 100 entri di-post... huhuhu..

hurmm..
aku msh igt lg.. dulu.. asyik dok mengintai blog org je.. bila la nk ada blog sndiri..
n.. last2 aku tanamkan tekad bila da ada kamera n lappy sendiri, baru nk bikin blog..

(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)
credit to :
Cik Jejari Runcing, Nur Hasibah, Ema Rahmah, Guru Jiwang, Kerana Manisnya Epal, My Lect, Miss Azfaroza...
blog2 mereka2 nie la yg sering aku intai n mereka ini juga la yg membuat nafsu untuk aku berblogger membuak2.. hahahaha..
(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)

futhermore, aku harus meningkatkan lg usaha aku dlm bidang penulisan since nk amik Journalism bila degree.. hurrmm..

`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
"ira !!AJA AJA FIGHTING !!" hahahaha
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫

first time wat blog nmpak sgt sakainya.. hahaha.. biasa la.. msih baru...
oh ya.. sebelum nama Si Sepet & Si Bulat dicipta.. blog ini sebenarnya bernama
Budak Baru Belajar..
namun, atas panggilan yg sering dpanggil kakak aku..
maka..
tercipta la nama...
SI SEPET & SI BULAT.. huhuhu..
dia tu mmg suka pnggil aku cm tu..
*dengkilatumataakusepet>.<

last but not least..... *damcmesei
diharapkan blog aku ni terus 'hidup'..
huhh.. teringin sangat nk ada ribu2 followers.. hahaha..
tp malu nk hebohkan.. hehehehe.. :P
xpe la.. biar la depa2 semua tahu ngn sndiri...
kan kalau dheboh2kan laen lak org pikir..

diharapkan blog ni akan terus "BERSINAR"
HAHAHAAHAHAHAHAAHAAH

*mls nye nk crop side bar tuu.. lantak la..

No comments: