Tuesday, August 2, 2011

Cuti 1 Ramadhan

Ramadhan bakal menjelma... Uitm aku lak cuti pada 1 Ramadhan.. Sedih sekali memikirkan aku x dapat nk bersama2 keluarga aku. Xdpat nk berbuka puasa sama2. Dis is first time aku berjauhan dgn family aku..
tettttt.........

Bukan tu yg aku nk cerita yea...

Mendengar shaja berita Uitm akan bercuti, lantas idea bernas bermain di fikiran ku..
KAKAKKU !!!! *bernassgtke??
ku usulkan idea aku ni bersama-sama ari n acik.. nmpaknya mereka stuju.. BEREH !!
tiket suda dbeli, aku cuma menunggu masa shja..

Hari Jumaat yg lepas, kelas terakhir ku berakhir jam 6.30.. bas pula pkul 7. aku bergegas pulang ke kolej sbb nk packing bju.. *xbykpn..
disebabkan ari msh mnyelesaikan urusan PTPTN nya, aku n acik terpaksa tinggalkan dia dengan janji dia harus ikut kami juga keesokkan.. tepat 7.30.. bas ke KL bertolak.. ddlm bas, aku berkenalan dgn seorang si cilik. dia bertanyakan aku mengenai kehidupan di U.. meskipun aku bukan pakar motivasi, ku smpaikan jua nasihat kpdnya. bijak sekali budak itu..

tpat jam 9 mlm, kami smpai di Bandar Tasik Selatan. kakak ku sms aku mmberitahu bhwa dia mahu aku menemui seseorang di KLCC.. dsbabkan aku sangat2 berpakaian selekeh, so terpaksa tergesa2 gi tukar baju..
Thanx to acik coz tlg belit2 shawl wlaupon kelam kabut sgt !
bertubi2 sms dr akak aku mengatakan spaya cepat.. haisshh.. maka, jam pun suda lwt.. memandangkan 'dia tu' menunggu kami untuk dinner, aku jd serba slh.. terpaksa aku mempercepatkan langkah sampai tertinggal acik di blakang..*kesiandia
aku mulai bimbang bila terpandang muka acik mulai pucat kerna blom mkn sebutir nasi pun pd hari itu.*akupunsama.. barangkali tlalu excited nk blik..

ssampainya dsana, aku djemput oleh akak.. jantung punya la bdebar mau jumpa org tu.. hahaha.. jumpa je, aku disambut dgn snyumannya.. setelah tu, kami djemput mkn.. *akutersipu2malu..
aku mulai mkn dgn rakusnya... tanpa aku sedar, aku lupa nk cuci tgn.. maka, ku mintak diri sbenar ke sink kononnya nk betulkan tdung.. *malusiot !

usai mkn, kami bborak sekejap smbl mnunggu kedai itu ttup. then snap2 skit.. kmudian aku berterima kasih pd "dia" kerana blanja kami mkn.. huhuhu..

TERIMA KASIH DAUN KELADI,
KALAU BLEH BELANJA LAGI..

notakaki : ats sbb2 tertentu gbr x boley di upload..

No comments: