Tuesday, August 2, 2011

Key El

Hari Ahad yg lalu aku masih di rumah mak cik ku di Gombak.. Acix suda pulang ke Seremban rumah kakaknya.. tinggal aku n ari saja.. Rancangannya kami xmau ke mana2 pd ari tu.. mau di rumah saja..
pg tu, aku bgn awal dr biasa.. dsebabkan mak cik ku seorang pengasuh, aku menolong mak cik ku mengasuh budak tu sementara dia mahu membuat biskut atas tempahan pelanggan.. kak una, kak ayu n kakakku turut membantu.. kak una memberitahu ku spaya mmbawa ari kluar jalan2.. mulanya rse mcm mls sngat2 nk kluar.. tp akhirnya kami mmbuat kptusan mau ke KLCC.. *klcc lg..


hnya aku n ari sja pergi ke sana krna kakakku terpaksa pulang ke IPG. kami dhntar smpai LRT Taman Melati.. then, kami amik tren smpai klcc.. kali ni aku n ari x mau lg jln kat I-Setan. so, aku wat kputusan untk ke tmpat air terjun..
x mau la cte panjang2..
layan je gbr nie...

:: nmpak x, slumber je bdk tu tdo kat lam kolam tuu ::

::bez je tgk bdk2 mndi ::

:: smile :D ::

:: Ari ::

:: Amboi.. Pose ! ::

:: malu ambo ::

:: kalau korang nmpak jam da tnjuk kul 6.11 ::
:: klik ! klik ! ::

::haishh.. posing skit ! ::

:: pose lagi ! ::

:: dak sabah ::

notakaki : lepak kat air terjun tu.. mcm2 gelagat org ramai aku tgk.. haishh..

No comments: