Thursday, August 18, 2011

Hadiah utk Aku n Newborn

Ari tu Bonda ad bgtau yg spupu aku dh melahirkan ank.. hahahaa..
mcm biasa.. aku yg terlebih xcited.. katanya bby lmbt kluar..
barangkali dia lbh suka dok lam perut ibunya..

Tahniah la kat kak Norli yg selamat melahirkan ank sulong.. huhuhu..
kalu pnat jga bby, bg ira jga.. hak3..
xsabar2 nk balik kerjakan bby tu..

sebelum balik, rase mcm nk belikan hdiah tp............
aku ni bukannya biasa sgt lam bab2 bli hdiah..
xkan nk bli btol susu kot..
nk bli baju mcm mhl jew..
ari tu pn da survey..
baju pun da RM25..
x termasuk seluar pendek lg.. haisshh
xleh jd nie.. mhl dr baju aku..


beberapa ari lalu, aku terpandang link kat FB.. gbr2 mcm menarik je.. aku pun intai2 la.. hurrmmm..
nice !!!
aku pun order la brg tu. online doe.. huhuhu..
1st time bli brg online.. nsb bek akak tu org kelate.. hahaha..
dpt la jgk nego2..huhu..



:: BABY PILLOW::
cantik kan?? tu la nama bby tu..

Alang2 da order.. aku pun bli la skali untuk aku.. hahahaha..




ok ! this is HP POUCH





:: My Passion ::






::Khas utk Aku ! ::
kih3
act, ni la hdiah buat dri sndiri smpena bday aku..
huhuhu..
so,, spe rse mcm nk je..
cuba2 la intai blog Kedai Comel..
oh ya... setiap pembelian akn dpt Ramadan Giveaway.. kih3..
untuk bulan Ramadan je laa..

notakaki: msh mnunggu postage.. tp x aci !! brg tu dhntar ke IPG Cheras laa.. mst akak aku yg rasmi bntl tu dlu.. haishh !!

No comments: