Monday, June 20, 2011

Next Day

Setelah melalui perjalanan blik umah tnpa akak ku, aku mintak tlong dr kak ayu (spupu ku) untuk tunjukkan aku jalan ke dr kl sentral ke bandar tasik selatan.. kami bertolak dr rumah pd pukul 5 ptg.. jarang skali aku kuar ptg2 bgitu sbb aku tau pulangnya nnt mst lwt mlm..
aku sebenar kompius apa Ktm apa Erl.. huhh.. rupa2nya Erl tu KLIA Transit.. hahaha.. mewah gk.. so, aku dinasihatkan untuk amik Erl ke bandar tasik selatan bg mmudahkan pjlanan kami.. hhuhu..

kmudian, kami ke klcc.. aku mencari2 novel yg aku ingin miliki sbelum ni tp hampeh.. hbis stok.. then aku ke petrosains juga hampeh sbb da ttup mmandangkan jam dh pkul 7 mlm..

ssampai di rumah kami dihidangkan dengan nasi minyak !!!
perrgghh !!! gulai daging !! ayam pedas !! acar timun !!
pe lg, siap2 solat mghrib trus hadap mja mkn.. hahaha..

memandangkan mlm ni da mnjd mlm terakhir kami di sini, aku n kawanku amik kptusan nk stay kat koridor. nk hirup udara "segar' kl smbil mnikmati secawan teh boh n menikmati pandangan ke arah klcc n kl tower.. romantik btul..
di situ, aku n achik membuka cerita mngenai kisah cinta masing2.. sakit perut ku dok gelak bila dgr crita achik..
tepat pkul 2 pg, kami ddatangi jiran sebelah yg baru balik dr kerja.. kerja sbgai tukang gunting rambut di bwh flat..
aku tengok dye, dye tgok aku..
aku pun tgur la mamat tu.. dgn bodoh nya pi tgur..
"baru balik??"
bangang btul ko ni ira.. dah sah2 la dia baru blik dh dari td ko kat dpan umah dye. dh la kat dlm umah dye tu xde org.. hahaha.. bengom sngguh aku ni.. hahaha.. mklumla.. otak x smpat nk pikir so tkluar la ayt tu..

p/s: cik komen kat wall fb katanya aku x igt kat kg.. mne ada !! ari2 aku dk nangis tringat kat kg.. *pecah rhsia !!

my sis: still homesick !! :(
~sekian~


No comments: