Wednesday, June 8, 2011

Hari Rabu

hari rabu lah jadual aku tersangat2 pack.. dr pg smpai ptg smbung lak mlm,.. sngguh memenatkan.. disbabkan class rep aku yg sedikit slow n slumber tu, aku terpaksa berkejar2 ke tmpat photoshoot utk gbr klas.. dh la bru lpas mkn nsi.. nsi pn x smpat nk hadam.. muka pn x smpat nk touch up.. haisshh !!! dh la pns gler td.. yg aku lak mimpi apa nk pakai selendang berbelit2.. haddoiii..

ni 1st time aku pakai selendang.. setelah sebulan selendang yg dibeli tidak terusik dlm loker tu.. akhirnya tersarung gk.. bukan pe.. xde kyakinan diri nk pakai selendang.. tgk org lain pkai santekk jew... aku pakai???
XMAU DA PAKAI LEN KLI !!!
x santekkk...





:: muka yg TERSANGAT2 POYO ::
baik mengaku jew cpt2..

apa2 pun mmg btul2 x puas ati mse photoshoot td.. dh la smpai ngn bdn sdikt melekit dtambah lak kna pkai kot..
PPEERRGGHH...... tau2 la noo..

mlm td ada meeting KOMED.. so, kls dibatalkan..
YAHOOO !!!..

apa2 pun aku mahu berusaha menjadi 'seperti dia'...

*what's wrong wif me??!!! haiishh.. *garu kpala x gatal..

No comments: