Sunday, June 5, 2011

Bosan !

herrmm. hujung2 minggu cm ni lau x kuar kn boring lak..
lau kuar gk, penat pulop.. + fulus pun lesap..
hjung minggu ni aku juz terperap lam bilik je..
xg mne2 pun..
nk turun pi mkn rse mcm mls..
apatah lg nk berkunjung ke bilik2 senior tu..
namun, tugasan tu harus aku laksanakan scepat mungkin sbelum tarikh ttupnya..

kegiatan aku seharian.

*bangun tido
*pi makan
*hadap mukabuku n tgk muvee kat laptop
* tido lagi
*mkn lg
*hadap mukabuku tgk muvee lg..
kih3..

tengok je jam da mlm.. sungguh membuang masa tul..
da nk wt cm ne.. xde bnda nk wt..
roomate smua kuar..
aku lak?? xmao la.. lau kuar pasti blik tengah2 mlm..
silap2 kna tatatertib aku.. kui3..
better aku bermalas2 kat bilik..

ehh.. ehh..
ari ni lain skit jadual aku..
jdual hadap MUKABUKU dh ditukar ke hadap BUKU!!
wahh3.. bagusnyer..
bukan apa.. ksian je tgk bukuBEL ..
punya la cntik.. siap bbalut ag..
*spe la yg balut tu..
then, aku amik je.. niat nk belek2 je..
tangan lak menggatal pi capai pen..
otak lak ligat memikirkan jwapan..
maka.. tertulis la jwpan pd soklan yg mudah itu..
soklan grammar jew.. huhuhu..

bila da boring hadap buku..
tertengok lak sticker yg dbeli minggu lpas yg masih x bertampal..
aku terus mncari ruang nk ditampalkan sticker tu...
hmpir satu jam setengah menyiapkan tampalan tersebut..

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

TADAAA !!




LOVE YOUR LIFE !!

lau santekk, puji la yea..
lau x santekk..
diam je..
pnat aku dk tampal bnda tu..
nmpak je mcm snang..
coba kau buat..
berpeluh rasenyer..
act, dnding ni kat sblah katil..
katil double decker..
memandang aku kat bwh n ada ruang kat tepi tu,
so..
aku tampal jew.. kui3..
sejuk mata mmandang..
hahahaha..

P/S :


HEHEHE...

No comments: