Thursday, June 16, 2011

Assigment Pertama

sekarang jam di tangan menunjukkan sudah pukul 4.36 pagi.. aku n achik X BOLEH tdo lg.. o_O
mata ni mmg x ley nk tahan.. tp apakan daya, aku perlu anta gk assgment tu esok.. dsbabkan ini baru kali pertama aku menyiapkan assgment.. smuanya jd berantakan.. aku bukannya tau "format" asgment ni.. hadooii.. inilah kali pertama aku lwt sbb buat kerja yg BERFAEDAH.. hahaha..

SUBJECT : BEL 120
TASK: WRITE AN ESSAY ABOUT THE MORAL VALUES OF THE MOVIE..
~TYPED
~TIMES NEW ROMAN
~12
~DOUBLE SPACING
~TWO PAGES ONLY

aku tau, lam ati korang ckp "eleh, mudah giler"
mudah la bg yg suda pndai wat assgment.. aku yg pertama kali buat ni terkapai-kapai.. ye la..
nk tny sape kul 4 pg nie.. lau kejutkan akak aku kompem kna maki habis-habisan..
my bad!!, sdh smnggu tugasan ni diberi tp aku lebih fokus kpd presentation..arrgghh...
ESOK !!!
esok aku kna presentation untuk sbjek CiTU..
huuaarrgghh..
kompem ngntuk gler.. dh la kls start kul 8.30 pg.. jarak nk p klas lak lbh kurang 1 km..
jln lak ber bukit2.. aku punya lutut pun da meragam gara2 excident dulu..
tu la ! rajin sgt nk pi kawad ! bebel ibu kesayanganku..
btw, esok nk blik gombak, kul 7 mlm naik bas. hahaha.. suke! suke! suke!
siyezly, aku jd nanar bila mmikirkan nk blik.. ye.. smpai aku punya jadual pn aku da x igt.. ari khamis dk igt ari jumaat. penangan ketidaksabaran nk blik..

p/s: ikut rancangan nk pi Times Square ari Ahad nie.. InsyaALLAH
~aku merancang, Tuhan menentukan.. :)

mata da mula kabur !
~sekian~

No comments: