Friday, June 17, 2011

Alhamdulillah

syukur, aku n achik selamat smpai kat umah cik ngah.. rindu nya aku dgn kakak aku sorang ni..
esok akak aku akan blik ke ipg, xsempat aku nk bermanja dgn dia..
namun, sempat juga td aku menghabiskan detik2 mlm berbual2, berkongsi cerita di koridor smbil mnikmati air milo n menghirup udara yg x brapa nk segar.. hahaha..
sudah lama rasa nyer aku x bergelak ketawa sperti td.. sesungguhnya aku btul2 rindukan detik itu.. huhuhu... *IRA!! CHILL !!

Kata kak long, dia nk mintak aku tlg kemaskan bilik dia.. haisshh..
aku mmg malas bab2 nk mnyimpan ni.. kih8..
xpe dsbabkan ada habuan, aku sanggup !! hahaha
habuannya, dia nk bwk aku pi TS.. nk main "benda alah" tu.. tp dia lak x mau.. nk suruh aku n acik je yg naek.. LOL !! smmgnya dia sorang yg pnakut.. hahahaha..
x sbr nk naik banda tu yg smmgnya aku impikan hahaha..

p/s : thanx to muiz coz tunjukkan aku cara2 nk wat bnda alah kat TBS tu.. katanya aku ni kalut, kepoh.. hahaha.. lu gurau kasar bro !! hahahaha..
aku lah budak masscom plg pemalu.. hahaha..
note: td perjumpaan aku n muiz utk kali ke-2 tp kami da satu kpala.. mmg paham jiwa si mamat rabun tu.. hahaha..

~sekian~


No comments: