Monday, June 13, 2011

Kem Insaniah..

seperti biasa, kem insaniah bersambung lagi tapi kali berbeza..
kami ditempat di kelas bukan lagi di dewan besar.. dan kami juga di bahagi bberapa kumpulan..
sebelum dibahagi kumpulan kami di minta mengenal kan diri masing2.. slain itu kami juga disuruh mengingati nama kawan masing2..

kumpulan aku terdiri drp aisyah, bella, mimi, ghaf, dan sorana lagi.. lupa la plak nama dia..
bbrapa aktiviti mnyeronokkan telah diadakan.. antaranya, kami diberi 1 situasi maka terpulang pada kami hendak menilainya sama ada bnda tu poitif atau negatif n kami juga di minta elaborate kan situasi tersebut mngikut kreativiti msing.. aku di minta melakonkan situasi tersebut dengan cara membaca berita.. pada awalnya rasa malu teramat sgt3 !! namun, aku kuatkan diri gak lawan peerasaan malu tu.. kata lect confident level aku rendah.. heeerrmmm :(

seterusnya kami diminta membuat dua kumpulan..
kami di minta berdebat..
MAGGI vs. SPAGHETI
scra jujurnya aku x pnah mkn spagheti.. so, aku diam jew.. yg aku tau spagheti mungkin lbh berkhasiat drp maggi.. hahahaha..
AKU ANTI MAGGI sebenarnyer !! tp bila da darurat, mkn jew.. huhuhuhu...
suasana mase berdebat tu mmg gempak gler.. smpat lagi aku rec. suasana kat situ.. huhuhu..

aktiviti terakhir ni la aku plg x suka..
kami diminta menulis wasiat kpd ibu bapa kami..
katanya lect, andai kami pergi dlu at least kami ada wasiat da meskipun kamu xde harta..
air mata aku mmg mudah gugur bila berkisarkan ibu bapa.. dengan tidak malunya aku menangis sepuas2 ati di situ smbil menulis wasiat..
kami meminta lampu di padam kan sbb nk cover sape yg mnangis.. n mcm biasa bbrapa rakan kami di minta membaca kpd kawan2 wasiat tersebut.. nasib baik aku xkena baca.. huhuhu..
menangis dan menangis.. smpai bengkak mata.. hahahaha..


~sekian~

No comments: