Saturday, December 10, 2011

They are come !

Dikala menaip bait-bait entri ini, hidung ku kembang kencut menghidu masakan nenek ku.. Currently, i m in Sungai Buloh. Yes ! Penjara Sungai Buloh.. I mean.. Kuarters Penjara Sungai Buloh...
Sekarang ini dengan santainya aku duduk di beranda rumah Mak Cik ku menikmati sepoi sepoi angin yang mendinginkan badan. Namun, kadang-kala terselit juga bau-bau sampah dari tempat pembuangan sampah..
UUUwweeekkksss !!

Hari ini lah hari yang aku nanti-nantikan. Mak, Ayah, Adik, Akak aku nak datang..
Hohhho.. Diaorang datang sini semata-mata nak melawat aku tuu..
*Ok! Tipu !
Ok.. Diaorang datang sebab nak melawat mak cik aku. Dia sudah mau bertolak ke Arab. Mau kerja kat sana katanya.. Sebab tu la aku n family aku datang sini. Nak melawat..

MasyaAllah............
Xtahan ngn mau masakan Tok Ma..
Need to go..
Bye Bye..

No comments: