Saturday, December 24, 2011

Sentap !

According to last entry.. "Menyesal balik umah !! "
Yes ! Statement yang sentap dan terlalu mengikut emosi. Rasa macam xde maknanya je balik umah nie. Rasa macam aku ni halimunan je.

Whats wrong ??

we argue ?
No !
Yes !
or
Maybe !

Hurrmmm.. :(
Bila baru bangun tidur dimulai dengan perbualan pertama diiringi bau-bau pertengkaran, macam ni lah jadinya. Kau jeling aku , aku jeling kau. Sumpah sakit hati !!

But, do i care !??
Please !
Mind ur own business.. I m not 8. I m 18. Dont interfere my life. Tau baik dan buruk.Dont juz becoz u like 'ustazah' u can scold me n babbling around... Euuuuwww.. Memang x lah aku nak tadah telinga.

Bila kau tuduh aku buat benda yang aku x buat siapa yang x menyirap. Buat betul-betul baru tau.. Heee.. Selama ni aku x masuk campur pun hal kau..
So, u better STAY AWAY from my business !!!

Notakaki :
** Aku mengaku aku seorang yang begitu extreme tahap kedegilannya. Tapi bila sama-sama keras hati keras kepala bertemu. We will see lah !
** Those yang rasa "Eh, giler ah minah nie "... Cakap la kau nk cakap apa pun, gua x kisah. Gini la bila gua sakit hati yang x boleh nak tahan. Blog gua suka ati gua lah !

K,bai


No comments: