Tuesday, December 27, 2011

Ke-Malas-An !!

Hey, Hai ...

Pertama-tama nak cakap aku memang malas gila nak update blog. Padahal dok kat umah pun x buat pape pun. Tidur lewat, bangun pun lewat juga lah. Saje je sebenarnya nak bangun lewat, nak dengar mak membebel.. rinduuuu *ayat cover
So, apa je aku buat kat umah ???
Herrrmm... Bangun tidur, makan, tengok tv, online...
Nak keluar pi 'menembak' pun malas..
Sometime, i m juz thinking..
"what's wrong wid me ?? "
Biasa nya bila dah kat kampung, aku lah manusia yang x boleh nak stay kat umah. Ada je tempat nak pergi..
Member pun ada ajak keluar lepak Kbmall... Berpuluh-puluh kali jugak aku pikir.
MALAS LAHHH !!
Akak pun ajak pergi KB nak gi beli barang-barang dia esok.. Ntah la.. Kalau datang mood nak jalan, gua jalan..

Sesungguhnya cuti kali ni amat memboringkan.. Aaaiiyyaa... Buat pertama-tama kali jugak aku x sabar-sabar nak balik Melaka.. Pelik ann?? Bila dok sana, rindu nak balik umah.. Bila dok umah, rindu nak balik sana..
isshh ! iisshh ! isshh !

Ok lah..
Nak layan Mathlutfi, AnwarHadi, AimanAzlan, MaccaBoyz n AmanWan kat Youtube..
Gelak sorang-sorang ?? Xde hal la..
hehehehehehehe

Notakaki :
Ayah nak beli moto tapi masalahnya xde lesen. Menyesal x buat lesen dulu-dulu. Cuti 10 hari mana sempat nak buat lesen even lesen L.. Nampaknya bawak moto haram lah masuk kampus..
Kih ! kih ! kih !

No comments: