Monday, December 12, 2011

Family Gathering !

Seperti mana yang di beritahu entri lepas..
My family datang Kl..
Wahhh ! Happy yang x terkata.
Tiada yang lebih menggembirakan aku selain menatap kedua ibu bapa yang tercinta..
So, di jadikan cerita..
Sampai lah mereka di Kuarters Penjara Sungai Buloh dengan bangganya bersama kereta Grand Livina baru. Alahai.. x sempat gua nk merasmikan kereta baru..
Xpe.. Xpe.. Balik mid sem ni gua goreng habis-habis kete tu.. hahaha

Alang-alang mereka sampai..
Malam tu jugak aku ajak ayah aku jalan-jalan..
Kesian jugak kat ayah..
8 jam memandu lepas tu nk ajak keluar lagi.
Then, i let him sleep..
Tiba masa makan malam, sepupu aku dari Selayang pula sampai..
Then, we having dinner together-gether..
My aunt nk jugak keluar malam tu plus my cousin pun nak jalan-jalan jugak..
Me, of course la nak jugak.. hahaha
Akhirnya, terpaksa la ayahku menurut anak kesayangannya nie..
huah ! huah ! huah !
Then, we go to
<>

Xmau cakap manyak-manyak..
Tengok je la gambar nie..


Sis n Mom





Nurina Azra Batrisyia



Me love them

U olls.. Sarangheo !!





We Are Totally Spies !
Jeng3 !

She will go to Arab soon!



Ececece ! Bajet kiut miut la tuuu


I malu la nak pakai benda alah tu..








Little Chubby Girlz

Si Debok nihh !!




X letih ke asyik posing ja ??



Aku pun nk pose jugak lah !



Kami sebenarnya sama tinggi. Cuma aku sengaja merendahkn diri..
:10:



Keesokkannya, aku harus di hantar pulang.. Xnak !!! But i still have 2 choice.. Balik ari tu jugak atau balik dengan bas keesokkan..
Balik ngn bas???!!
NEVER !!!!
Nak x nak kena la balik jugak..
Then, 2 buah kereta menuju ke Melaka semata-mata nak menghantar aku..
AAAuuuwwww..

Sempat lagi diaorang dok posing !!


Dua beradik ni memang
PHOTOGEDIKSSSS !!!

Posing maut kata mereka

BoyHaikal n Batrisyiagirl

This look nice !

No comments: