Sunday, December 4, 2011

Gurlz Day Out

Jumaat lepas kita-kita pergi menyundal..
huhuhhuhuhu
Menyundal la sangat kan..
It juz like gurlz day out
Act.. Kami keluar cari barang je..
First time keluar dengan roomates..
Sem lepas xsempat nak keluar dengan roomate.
Semua sibuk keluar dengan member masing-masing.
Buat hal masing-masing..
Alhamdulillah, sem ni kami lebih rapat..
Mesra da..
Like one big family..
Eat together.
Play together.
Stay together.
Soooo sweet..
Begitu lah kenikmatan mempunyai roomate yang satu kepala..
So..
This is our pretty driver

Nama Dipanggil : Kechik
Meskipun dia kecik tapi same age dgn akak aku.

Tabik spring ahh dengan cara dia drive..
Huhuhuhu...
But sometimes, she make our heart fall buk bak buk bak..
Dia juga telah membuatkan aku rasa nak tekan brek saja..
huhuhu..
paham-paham la yea..

On the way ke Dataran Pahlawan..
We were chased by two crazy boys.
But, Kechik use her tricks to them..
Aaauuwww...
Sebelah mata kelip-kelip, mulut plak buat muncung-muncung
Mungkin sekali mereka tergoda..
hahahahaha
Ok. Stop !

Tengok gambar lah dulu..

At Dataran Pahlawan

Kamera kebasahan dek hujan

Sedih betul la..
Kebetulan pula petang tu hujan pulak..
Terpaksa la kami meredah titisan hujan yang agak lebat jugak..
Abes tanggal makeup..
Sambil menunggu hujan reda,
Posing-posing la dulu..
Apa guna bawak kamera kalau x guna..
x gitu ??????






Bila hujan da reda..
Kechik ask us to go to Celcius..
Celcius ????
What's that ??
Me, dont know too at first
Me, juz follow them..

Heading to Celcius

It was karaoke place.
First time masuk kat tempat karaoke.
Sakai la jugak..

Ini lah masalah diaorang.
Kerusi untuk duduk tapi mereka berdiri..
hahahahaha

Me, choose California King Bed for 'MELALAK'

Setelah satu jam melalak kat bilik yang sangat-sangat bising sampaikan nak cair kotoran telinga aku. Akhirnya kami chooww dari situ..
Aku tersedar bila aku keluar rasa perit-perit je kat dalam tekak nie..
Kuat sangat ke aku nyanyi???
padahal melalak menjerit macam pontianak


Bye-Bye Celcius
Then, we heading to GSC.
Cerita apa lagi paling hot sekarang..
OMBAK RINDU laaaa..


Ececece.. posing maut sikit..

According to Kechik..
Ceritanya bez giler..
Tangkap leleh..
Habis tisu aku dia makan
Semua orang kata cerita tu bez..
Bez ke?
Bez kot..
*Kot ??!!
Ok fine !!!
AKU TERTIDUR !!
Tak tahu lah kenapa aku boleh tertidur kat dalam tu.
Sejuk sangat barangkali..
Tambahan lak, penat dok melalak..
Bukak-bukak mata ja, semua orang dah bangun.
Masa tu rasa macam nak jerit je suruh rewind balik kat ending dia tu..
Tapi GSC tu bukan aku punya daa..
Maka, dengan muka seposen + sedih.
Aku berjalan keluar seperti dihalau..
isskk.. isskk.. iskk..
Tapi x pe.. Aku dah baca la dia punya novel.
Lagi detail..
Korang mampu ke baca novel tebal-tebal tu ??????

So, next station we go to
JONKER WALK..
yeah ! Jonker Walk again..
Beli tu beli ni pastu blaa...





motif gambar : tunjuk cincin baru jaa..

Beli jangan x beli Acik..

"hello mak..yea..da balik daa..."



Sampai ternganga naga tu bila Acix tolong korek hidung dia.

Kelompatan menggambar keriangan nya..

On the way balik pulak ada masalah..
Kereta pula tersengguk-sengguk..
Kechik panik..
Aku ni lagi la sepuluh kali panik..
Then, berhenti tepi jalan..
Bukak boot depan..
Action sangat macam pandai ja tengok enjin.
Padahal nak cium bau ja..
Kot-kot bau hangit ke apa.
Ingat periuk belanga ke bau hangit
Rupa-rupanya...
Kereta dahagakan minyak...
=.='

No comments: