Sunday, May 29, 2011

Selendang Oh Selendang

setiap hari isnin, Uitm Melaka ni digalakkan memakai baju kurung.. memandangkan aku mula klas ari isnin so kna la pkai bju kurung.. xde hal la.. i on jew.. i xde masalah ngn baju kurung nie.. My feveret !!!


nk dijadikan cerita, aku dengan berani nya membeli shawl.. ala.. selendang.. yg pnjang2.. yg belit2 tu.. raya taun lpas pn aku da beli 1 shawl (duit mak) tp x pnah nk pkai.. sebabnya..


  • xpandai nk belit !!
  • muka jadi bulat cam bola la !!

lantas, aku sedekah je kat akak aku tuu...


kat sini, leh dikatakan majoriti pkai shawl.. so, teringin la plak nk pkai shawl.. aku pn bli la shawl menurut my feveret kaler.. warna Putih Star !! hahaha.. Purple doe.. buat julung2 kalinya aku beli dengan duit aku sendiri.. RM10 doe !! bukan berkira.. aku sorang yg jimat.. hahahaha..


aku mula search kat u-tube cm ne nk belit benda panjang nie.. hahahaha.. ternyata susah gler.. ye la.. biasa aku pkai tdung ekspress jew..


huhuhu.. cm ne la agk nya muka aku lau pkai shawl.. malunyerrrr nk pkai shawl..

malu ! malu ! malu!!


apa2 pun, aku kna jga penampilan diri sesuai ngn kos yg aku amik nie.. huhuhu..

InsyaAllah..

jadi punya belit2 tu.. hahahaha..



NNTKAN GBR NYER K.. kah ! kah ! kah !



No comments: