Saturday, May 14, 2011

Pasal Aku La!!

alamak.. xtau la nk post entri pe.. herrmm.. no idea.. yg ira tau skam, mse nk g dftar Uitm smakin menghampiri.. 1 psiapan pn xsiap ag.. mcm mne la ni.. haaii laa.. haii la..

nnt kat sna kna la cri kwan2 bru.. kna wat sporting n open minded.. huhh.. mintak2 la aku x plu nk berlakon untuk semua tu.. bila kat sna aku kna xtive skit.. wat2 muka x malu (dh la aku ni pemalu).. baru la femes n smua org knl... hope so.. so, ssape yg nk tau sal aku, ok.. akan aku bongkar disini..

aku ni seorang yang..

  • Keras hati dan degil
  • kuat semangat dan bermotivasi tinggi
  • pemikiran tajam
  • mudah marah jika tidak dikawal
  • pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian
  • perasaan yang sangat mendalam
  • cantik dari segi mental dan fizikal
  • tidak perlu dimotivasikan
  • tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain
  • mudah dipujuk
  • bersikap sistematik ( otak kiri )
  • suka berangan
  • kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain
  • mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan
  • daya khayalannya tinggi
  • pandai berdebat
  • fizikal yang baik
  • suka sastera, seni muzik dan melancong
  • tidak berapa suka duduk dirumah
  • tidak boleh duduk diam
  • tidak ppunya ramai anak
  • rajin dan bersemangat tinggi
  • agak boros

biru menandakan ianya benar sekali
merah tandanya x kot
hijau lak.. ntah la.. xtahu pn..

No comments: