Sunday, May 29, 2011

Kejadian Memalukan !!

MALU !! MALU !! MALU !!!!



tu je aku leh cakap... mok !!!! ore malu mok !!!!


korang nk tau x nape aku jd malu bangsat ni.. hhuuwwwaaa... MALU !!!!


gni citenyer.....


lam bilik aku ni 1 lampu x hidup.. lampu tu kat sebelah aku la.. so, aku pn repot la yg lampu aku tu x hidup.. tp x disangka lak yg diaorg dtg baiki scpat tu..


pagi td lpas solat subuh, aku on9 jap.. pas on9 terasa berat lak mata.. so, aku pasang radio kat lappy ni then aku tinggalkan cm tu je lappy kat sebelah aku..


then, aku dgr la cm suara llaki.. aku igtkan suara tu lam mmpi aku.. pas tu, membe aku dtg nk selimutkan aku.. aku still kemamau agi..


aku bukak mata.. aku tgk ada COWOK lam bilik aku.. nak2 je bangun bertepik..

aargghh !! malu..

nasib baik membe aku selimutkan aku.. aku juz pkai t-shirt n short pants je.. aku terkejut n keraskan badan..


yg x tahannya si mamat tu siap perli aku ag doe !! dia ckp "bangun2 la dik.. subuh2 !!"

arrghh.. "AKU DH BANGUN SMBAHYANG LA SIOT !! " tempikku lam hati.. aduyai...


Ya Allah.. Tuhan je yg tau betapa malunya aku.. nasib dyeorg x tgk muka aku sbb aku membelakangi mreka n mnutup muka..


bila diorg kuar je, aku trus bangun n menggelepar mcm kena gigit ngn semut itam.. alahai..


kalo korang aseny kjadian ni mcm biasa2 je n x memalukan... lantak la.. aku malu giler doe !! xpnah ada laki yg tgk aku tido !!


BENCI !! BENCI !! BENCI !!

No comments: