Saturday, January 14, 2012

Tumpang Tidur !

Assalamualaikum....

Based on entri yang lalu.. Yes.. I m still in IPG ILMU KHAS kat Cheras nie.. My sis study here..
Actually, aku dari rumah Mak Cik aku kat Gombak then lil bit problem happen so terpaksa lah bermalam kat sini.. Well... Its not easy untuk masuk tumpang tidur kat sini. Terpaksalah akak aku col orang tu orang ni.. N lastly terima kasih banyak-banyak kat Ustaz Jai sebab benarkan aku stay here for a while.. Sebelum sampai sini, aku n sis dari Masjid Jamek untuk selesaikan hal then baru lah datang sini. Agak-agak Maghrib jugak lah baru sampai.. Then, baring-baring.. Rehat-rehat jap... They invite me to go dinner kat Velo.. Me, My sis, Sis Murni, Sis Leona, Bro Yusry n dua lagi kawan Sis Murni.. Lepas tu terserempak ngn Cikgu Jiwang.. Hehehe.. Hanya mampu tersenyum saja. Malu lah pulak nak tegur.. huhuhuh..
Lepas makan, akak ajak jalan-jalan kat downtown jap..

Seriously, student kat sini ramah orangnya.. Mereka menerima kehadiran aku kat sini dengan senyuman yang lebar sekali..
Alhamdulillah..

So, esok i m gonna back to Malacca.. Around 10 maybe.. after breakfast.. Tapi kata akak aku dia ada kerja apa ntah esok.. Mungkinkah aku akan join sekali ?? Ntah laaa...
Kak Zierah lak ajak pi jogging kat taman.. Pagi lak tu.. huhuhu.. Jogging pakai jeans ??? Hurrrmm... Tengok lah dulu cm ne..
Akhirnya dapat juga merasa kehidupan sebagai student maktab walaupun permohonan nak masuk maktab ditolak.. Hahahaha..Ceewaahh ! Lebih-lebih lak..
Thats all for now ! Spend time untuk akak plak yea..
K,bai

Assalamualaikum....

No comments: