Sunday, October 9, 2011

Bulan itu Indah

Aku pelik betul kenapa la semua dok kepoh post gambar bulan malam ni...





rupa-rupanya.................










OH NO !!
nampaknya aku terlepas menyaksikan keindahan tersebut..

Subhanallah

Allahuakbar




Lingkaran bulan yang cukup indah malam nie..
Tapi malangnya aku x dapat tengok.. Herrmm..
Rasa satu kerugian pulak x tengok.
Entah berapa tahun lagi fenomena ini akan berlaku lagi..
Gambar ni aku songlap dari fb kawan aku.. Hik.. Hik.. Hik..

Ni semua gara-gara cerekarama Jangan Hantar Aku Ke Neraka nie..
Haisshhh...
eh.. eh.. tapi tadi ada jugak aku keluar dari rumah Mak Cik aku nk balik umah..
X perasan pulak.. Mungkin gara-gara kepantasan kaki melangkah kot..
Maklum la...
Da malam.. Sorang-sorang lak tuu.. biasa la..

Korang yang sempat tengok bulan mengambang malam ni angkat lappy korang cepat !
Hehehehe.. Bertuah korang dapat tengok ciptaan Tuhan yg cukup indah malam ni.. Subhanallah..
Semoga aku sentiasa di bawah lindungan Mu Ya Allah....

Godek-godek Mr.Google tadi..
Fenomena ini dikenali FENOMENA HALO..
Pernah gempar di Utara Semenanjung Malaysia apabila fenomena ini berlaku antara pukul 2.15 petang hingga 2.40 petang, 6 Ogos 2007 yang lalu..



Notakaki : tidur awal esok nk jalan dengan Mr. R***

No comments: