Saturday, September 24, 2011


angry

Sperti yang tertera, beberapa hari lalu..
Dek kerana kebosanan di bilik, aku mengajak Ari n Shida ke klinik untuk wat medical check up..
Act, i have woman pblem.. hohoho..
Check punya check...
haishhh... risau plak jadi nya..
Ingatkan masalahnya kecik je rupanya..
Besar jugaklah masalahnya...

Ok..
Ayat pertama Doc yg aku xleh bla..
"Awak da kawin ke blom??"
Gampang !!!

Lepas tu dia suh aku naik atas "benda alah" sbb nk tau berat n tnggi aku..
Bleh tahan la terketar2 kaki nk naik atas benda tu..
Rasa2 nk dekat staun da x naik benda alah tu..
Fuhhh.. Trauma,, Trauma..
Dapat plak nurse laki yg amik ukuran..
Peerrgghhh !!
Macam biasa.............
Aku dengan muka blur + selamba rock je arr...
Terkadang terserlah juga senyuman semanis Air Horlick Cafe Jebat...
kih ! kih ! kih !


Paling x tahan..
Nurse laki tu bleh gelak...
Haishh..
Dah besar kecik besar kecik da aku tgk muka mamat tu..
Sabor je la kann...
Sakit......................
hohoho...


Ok !! I have..
  • Bad Eating Habit
  • Bad Sleeping Habit

  • It make my Blood Pressure increased n bla bla bla...
    tapi xde la teruk sangat pun.. *kot :D

    So, from that day, i need to change my Habitat..
    Punya la semangat kan, lepas keluar je dari klinik tu terus pi Unit Sukan..
    Mau sewa basikal...
    Mau exercise la katakan..
    *nmpak sgt jarang exercise

    Day 1
    Tuhan je tau betapa semputnya aku..
    tp masih bleh tersenyum tawar..



    Day 2

    Thanx to Ari coz sudi temankan aku
    n naikkan semangatku..

    Dimana ada Ari, disitu ada :24: ..

    Bangunan ni merupakan fakulti Masscomm yg baru..
    Disitu la laluan aku.. Berbukit tu..
    Korang mampu ke????


    Sangat-sangat berharap agar apa yang aku buat nie bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam..
    Please support me..
    Sometimes, rasa putus asa lak bila ada manusia yang cuba-cuba menghasutku n menghina ku.. dengki kot !

    "ooiii setan ! ko ingat nk kurus bleh hilang dlm masa 2 ari ke?? we'll see la "

    Anda terasa???
    Sape makan capati, dia yang rasa kenyang..

    notakaki :
    • Terkasar skit.. Sumpah mendidih bila teringat kat 'setan' tuu..


    SEKIAN, TIMO KACIH..

    No comments: