Friday, September 2, 2011

Masalah.. Masalah..

"bala ni bala" seperti dialog lam antu kak limah..



Bgitu bala dtg kali ni.. hadoii..
sekali lagi lappy ku bikin masalah.. Panas tul..

mana x masalah kalau keyboard da jd mereng.. *mcmtuandye

aku pun x tau la masalahnya apa.. mula2 elok je aku pakai..
lps tu aku shut down.. n then akak aku plak mntak pnjam nk pkai lappy..
bila turn aku nk bkak plak keyboard dh menggila..*apadyedabuatkatlappyakuni
ada sesetengah abjad x bleh detect..
n yg pling aku panassss..
aku tekan Enter tp kuar Backspace..
x ke bengom aku..

dulu pun da jd mcm ni mse lappy aku terkena tumpahan air.. tp keesokkan tu ok je..
ni x kena air pun jd mcm ni..
bkak fb pun gna on-screen-keyboard..
lepas satu2 yg x jadi..
ni yg terbaru ni, cursor lak yg x jd..
mmg enam jahanam dah lappy aku kali..
mati la aku..
esemen x siap lgi..
ahad da kna submit..
nsb bek 1 je esemen..

nk dihantar ke kedai kompem mkn 2,3 ari..
ahad ni da nk blik melaka...
susah2 sgt aku g anta kat kdai di melaka la..
ag pun warranty ada 3 taun lg..

pening aku memikirkan lappy aku nie..
nasib baik la adik aku murah ati nk kasi pinjam dye punya notebook..
alasan : nk siapkan esemen..
alang2 kasi, aku update lu blog..


dh berdebu blog aku nie...

puhhh.. puhhh.. sapu sikit..



:: to my sis: tQ for dis cute notebook ::


Arrrgghhh !!!!
masalah ! masalah ! masalah !
eeee.. geramnya...
tapi aku nk mrh kat sape???
sabar je la..
sentap !!!!

notakaki: #sesape tau penyelesaian masalah ni, tlg la kasi comment.. :'(
#Tahniah buat membe yg bru lpas mlahirkan ank.. be a good mom k..
#Byk cte nk d bgtau sal raya tp lappy x mengizinkan.. sory guys...

No comments: