Saturday, September 10, 2011

Bosan !

:face13: aaarrgghhhh !!!
hujung minggu yang membosankan..
today is 9/11/2011 * 1.17 p.m...
guess what???
ok ! aku baru bangun tido.. huahh3...
sumpah boring giler.. aku rasa macam nak je pergi ke tasik kat depan tu n then menjerit sekuat hati..
nampaknya penghuni kolej Tun Teja da berkurang.. some of them dah berpindah ke blok baru..
so, malam tadi keadaan kat sini senyap je, xde da kedengaran siswi2 yang terpekik terlolong..

asalnya kami merancang nak ke Bandar Melaka sbb Uitm Melaka ada buat event kat sana.. rasanya lebih kurang mcm Jom Heboh kot.. ada carnival, ada konsert..
rancang punya rancang akhirnya aku tergolek kat katil jugak hujung2 minggu ne..

:face60:

Asalnya juga aku nak balik Kl, tp last2 x jadi jugak..
mmaaakkk:x::x::x::x: nak balik Kl :q::q::q::q::q:

oh ya,, sekali lagi blog aku dah berdebu..
al maklum la.. final exam da dekat.. sibuk "study" skit..
hahahahahaha..

ari rabu nnt study week...
aku mesti keluar dari uitm nie..
keadaan kat sini membuatkan aku mengalami sumax otak yang amat sangat..
kata acix, aku dah mcm org yang "baru nak gila" asyik menjerit..
ok... mmg i menjerit tp dicover dengan bantal ok..
salah satu cara nak hilangkan stress tu tau..
anda cuba lahh..girl



emoticon25emoticon24emoticon23 sekianemoticon29emoticon29

2 comments:

Anonymous said...

boring??
jom join blog baru.. heeee

http://sinar-gfarhah.blogspot.com/

Ain Syahirah a.k.a Cik Kiah said...

i will... thanx..