Sunday, July 3, 2011

Kehilangan

tanggal 23/6/2011 aku dikejutkan dengan berita yg tidak diduga...
aku sudah kehilangan insan tersayang buat selama-lamanya..
Nenda tercinta....
bagaikan 1 mimpi ngeri.. aku umpama tidak dapat terima berita ni..
namun walau aku mengalir air mata darah sekalipun x kan dapat mengembalikan beliau..
Tuhan lebih sygkan beliau..
aku tidak dapat lg lagi menatap wajahnya..
aku juga x dapat lagi dengar suara meminta aku makan ! makan ! makan !
tiada juga keriuhan meminta kami memasak secepat mungkin..
tiada juga yg mau belanja aku ais krim..
walaupun aku x sempat nk menatap wajahnya dan mengucupnya buat kali terakhir, namun segala kenangan dr kecil smpai sekarang akan sentiasa ada dlm ingatan aku...



:: Tok Ayah ::

Al-Fatihah buat beliau..
semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan dalam golongan orang yg beriman..
~amin..

p/s: mencari mood menceriakan diri.. :(
credit to amen abah : aku amik gbr ni auu.. hehehe.. :P
~sekian~

No comments: