Wednesday, July 6, 2011

Jalan-jalan

Disebabkn hujung minggu lepas aku n kwn2 aku x pulang, so, kami wat keputusan mau ke Melaka Sentral untuk beli tiket balik..
yayy2.. nk blik dh.. hahahaha..
akhirnya dpt gk tiket blik 15 aribulan kul 7 mlm.. hahahaha
suka ! suka ! suka !

smbil jln2 sempat lagi aku jd model kaki lima x berbayar.. hahaha..
mls la plak nk xplain pnjang2.. layan je gbr nie...


::: Besar punya signboard:::


::: my fren :::

meh ! masuk dekat sikit.. meh nk perkenalkan kawan2 aku ni kat korang semua ea..

MEMPERSEMBAHKAN !!!

::: This is Achik ! :::
Achik ni adalah dak Tganu (Besut).. she's my classmate.. disebabkan bilik aku n bilik dye bdktan, tiap2 ari aku sering menyibuk kat bilik dye.. hahaha.. i like ! n she's da one my besfren 4ever.. :P

::: Shida :::
ni Shida.. Also my classmate.. kami baru ja rapat.. xnk xplain apa2 la tp dia seorang kawan yg baik..
::: Translatorku, Ari :::
ni Ari atau nma sebenar Nadeera.. dye org sabah bha.. menjadi translator ku secara x rasmi.. krn dia lah membolehkan aku berkomunikasi ngn "org Bugis" tu.. haha.. tQ Ari 4 being my translator.. *wink

disebabkan kami sibuk membeli belah, so, kami hny sempat 'pose' hny 1 tmpat saja.. tu pun sbb bhnti mkn. huhuhu..


::: pose ala2 model gitu ! ::: hahaha


::: peace ! :::

:::berjalan balik da :::


::: click click :::



::: muka seposen aku :::


::: gaya ala diva ! :::

notakaki: presentation sal "my valentine day" berjaya !!!

~sekian~

3 comments:

Jejaka Budu said...

IRA AWEK.. HUHUHUHUHUHUHUHUHU... EJAS222... FROM JEJAKA BUDU

Jejaka Budu said...

HUHUHUHUHU.... AWEKK222.. HUHUHUHU.. MANE AWEK JIWA???

A!n Syahirah said...

hahaha.. nk ko???