Wednesday, May 2, 2012

Penat !

Assalamualaikum…

Alahai penat hari ini rasa macam xterkata.. busy macam Peah Gosip ke sana ke mari… Hari ni pagi-pagi lagi bangun nak pi kerja. Semangat betul. Mentang-mentang lah baru dapat gaji. Tadi masuk kerja pukul 8 pagi.. Habis kerja pukul 10. Disebabkan kerja banyak aku bagitau majikan biar lah aku buat overtime.. Peewittt ! rajin bebeno aihh nak buat overtime.. Pukul 2 balik umah. Sesampai je di rumah,, Cikgu mengajar kereta call katanya nak pergi kelas memandu pukul 3.. Makk oihh.. Macam lipas kudung. Nak mandi lagi, nak makan lagi, nak tu lagi nak ni lagi.. Alhamdulillah dapat juga lah aku meng-control kereta manual ni.. Lemah semangat betul dengan gear satu ni. Nak cramp jugak kaki ni..

Test JPJ around da corner.. Bukit dah boleh buat tapi masuk parking dengn tiga penjuru x lepas lagi.. Baru aku tahu patut lah mak pening bila nak masuk parking tambah-tambah nak pusing kiri n kanan, sama lah terjadi dengan aku.. Patut pusing kanan pegi pusing kiri.. Alahaiii… Minta-minta pass lah test JPJ nanti.. Balik ja dari kelas memandu, mak cik aku pulak ajak pegi jahit baju raya.. Tuu diaa.. Puasa lambat lagi dah sibuk dah nak jahit baju raya..

Balik dari tempat jahit baju mak pulak suruh pergi amik kertas yang dia Photostat dekat Pasir Tumboh. Maghrib jugak aku balik tadi.. Nenek aku pula dok puji puji menyindir katanya aku ni berani pergi kedai jauh sorang-sorang..

“Relax tok ma ! cucu tok ma ni gangster orang nya.. hahahaha.. tengah menunggu masa nak potong orang je ni bila tiba masa”,

Di rumah aku pula ni ada dua orang ‘toyol’ baru.. Penat dok melayan diaorang. Asal nampak muka aku je ajak main game.. Masalahnya bukan diaorang yang main, aku yg main diaorang yang tengok. Game pula x nak yang senang2 nak yang lumba kereta. Aku pula yang stress nak habiskan game tuu.. Adooii.. Biasa diaorang tdo rumah mak cik aku malam ni tertelan ubat apa lak katanya nak tido dengan aku…

HABISLAAAAAAAAAAAAAAAA…..

Habislah diaorang kena lanyak dengan aku kali.. Katanya nak tidur tepi sebab diaorang buas, haa dia x tau lagi aku punya buas nii.. hahahaha.. Nak aku tidur kat tengah2 yea.. siap lah korang.. hahaha..

That’s all for now.. its time to LANYAK !!!

HAHAHAHAHAHAHA!!


notakaki :

** pergi kerja kena bawa pisau lipat sekarang untuk mempertahankan diri.. huhuhu



No comments: