Sunday, April 15, 2012

Welcome Back !

Assalamualaikum...

I m back
buekk


Alhamdulillah setelah 10 hari blog ni under construction akhirnya dibuka semula.. Hari-hari teringatkan blog ni tapi xtau lah. Tak tergerak hati lagi nak buka dan akhirnya hati telah dibuka begitu juga blog ini.. Sibuk menguruskan blog mak n 2 blog lagi.. Al maklumlah semua dah nak berblogging dah.. Kalah aku kali ni.
Blog aku da berwajah baru. Ala-ala gurlish sikit but never mind lah. My taste !!

Lagu pulak tarok lagu yang ala ala feeling sikit.
Tajuk lagu ni FOX RAIN ost MY GIRLFRIEND IS GUMIHO... Sory lagu x boleh di 'pause'kan.. Dengar je lah ! Seriously lagu ni touching gila. Bagi a
ku lagu ni menggambarkan kegembiraan pun ada nak menggambarkan kesedihan pun ada. So, bila aku tengah nangis then dengar lagu ni makin lajulah air mata tapi bila tengah happy dengar lagu ni happy tak hingat dunia !

Lepas tu ada kelopak kelopak ros pulak tu.. Aiiseyyymannn.. Feeling kan... Yes ! I put it bcoz i like rose especially pink rose bcoz smell so good lah ! My sis like white rose tapi hampeh xdak bau aih..

Header ! Act gambar untuk header tu banyak tapi xdapek upload.. Besar sangat.. Xpe lah kan nak buat macam mana.

Terima kasih juga buat insan-insan yang selalu menjawab pertanyaan aku setiap kali aku bertanya pasal blog. Dan juga x lupa pada blogger-blogger yang rajin buat tutorial.. Cayalahh! Rajin betul diaorang tu.. X mampu la aku ni..

Selamat Berblogging juga buat my lovely mother and my beautiful aunty..

Mom's blog tu adalah salah satu assigment bagi matapelajaran ape ntah. Maklumlah dia amik PJJ so teramat-amat busy sampai aku pun terheret sekali untuk menyiapkan tugasannya.
Aunty's blog pula mungkin dia nak luahkan perasaan rindu terhadap suami, anak-anak dan juga familinya disini since dia berada nun jauh disana.. Di Riyadh sana.. Buat apa lagi.. Kerja maa.. Cari makan tapi xpe.. KAYA ! hahahaha. gaji mahal wooo.. 3 bulan gaji cukup untuk beli sebuah kereta. Teringin juga nak kerja macam tu tapi jauuuhhhhhnyaaa...
That's all for now

Have a good day everyone :9:




No comments: