Sunday, December 21, 2014

Sibah and Joe Trip

Well Hello People...

Sekejap ke pejam celik pejam celik setahun dah. Persahabatan yang terjalin dari Tingkatan 4 Alhamdulillah masih lagi terjalin ukuh. Its been 6 years already and yet still counting.

So this time i call this
SIBAH AND PJOE TRIP
Dari haritu lagi dorang mmg janji nak dtg sini. And here they are!
Both of them baru ja habis belajar baru-baru ni.
Psstt! Dak-dak MA dorang ni..

Kali ni mmg aku x sabar menanti dorang.
 i have been endure all the stress n work waiting for them.
 I stay late nite for the sake of them. 
Aku nak bercuti tanpa memikirkan apa-apa kerja pun. 
Seminggu sebelum dorang dtg i swear that is hectic week ever!
 Lawaknya bila aku berazam nak siapkan semua kerja sampai mimpi esaimen dah siap. 
Wah! itu semua mimpi sahaja.



Ups and Downs in the Sea of Love
Aku selalu pegang kata-kata tu.
Sebenarnya disebalik percutian ni pelbagai cerita sebaliknya.
In fact, aku byk belajar dari mereka.
Pengalaman mereka mengajar aku.


Its kind of not so important where we went but the main place is KAROK!



Mintak maaf atas 'kecacatan' gambar-gambar tersebut. 
Ini kerana thats how we are.







Awww.. I had soooooo much fun
I love you guys! Lets keep this forever.
Sibah n Pjoe, keep strong!
Aku tahu korang menempuhi sesuatu yang sukar.
And it is not easy at all
AT ALL!
InsyaAllah ada lagi yang tebaik selepas ini.
Aminnnnn
BEST OF LUCK!
xoxo




No comments: