Friday, January 11, 2013

Kemahiran Insaniah

Assalamualaikum reader...

Currently at Dewan Taming Sari di Uitm Lendu..
Malam ni ada ceramah kemahiran insaniah.. Adooyaiii... Maleh la plak.. Tapi maleh x maleh kna g jgk sbb wajib.. Wajib dr sem1 smpai sem6.. Kalau xdtg gk jawabnya repeat la..

Imbas kembali KI sem satu.. Pwerrghhh.. Psiko hbis. Aku igt lg dia suruh hntr msg kat ayah n mak pakai ayat..
"Kepada ayahanda n bonda bla bla bla..."
Maka aku pun turut menuruti arahan tersebut sambil berlinangan tu air mata.. Huhhh... Basah lencun baju.. Hahahaha..
X lama kemudian.. Kedengaran pekikan ringtone kt hp msing2 tnda msg dibalas..
Lalu.. Penceramah meminta utk mmbaca msg yg dibalas..
Time tu mmg xleh bla.. Lawak giler.. Ada yg bls seperti yg dimahu.. Ada juga yg bls "Dah buat tebiat ber ayahanda bonda ni"..
Hahahaha.. Aku igt lg mse tu tgh syiok2 nangis terus x jadi nangis..
Ada juga ibu bapa yg reply "bla bla bla.. Nk duit ke??"
Hahahaha.. nampak yea disitu ke-caring-an ibubapa di awal2 masuk U..
Aku juga x ketinggalan salah seorang plajar yg msg nya di reply (ayat xbleh mcm keling lg)
Alhamdulillah msg aku dibalas seinginnya dan kata2 ayahanda n bonda masih lg terpahat..
Terima kasih ayah mak !

Nampaknya KI sem ni x sebest sem.lpas.. tapi tempatnya lg selesa.. Alhamdulillah..

Latihan Dalam Kumpulan menunggu esok..
Semoga dipermudahkan segala urusan esok! Aminn....

No comments: