Thursday, February 23, 2012

Tolong Saya !

Assalamualaikum.....

Azan Zohor sudah berkumandang... Lagi sejam aku akan bertolak ke Gunung Datuk untuk menyelesaikan silibus bagi Ko-Kurrikulum Kesatria Negara..

Akhirnya, detik yang sering menghantui ku tiba..
Boleh x kalau nak buat buat sakit ???
Tolong lah ! x nak pergi..

Dah lama kot x bercamping. Seingat aku last aku camping mase Darjah 5 kot. Tu pun orang lain tido dalam khemah aku sedap sedap je tidur atas katil dalam bilik sakit..

Tapi kekadang terpikir jugak. Apa masalah sebenar yang membuat aku x nak pergi??? Bukan ke sebelum ni kalau dengar nak masuk hutan aku lah orang paling excited sekali..

Mungkin juga pengaruh rakan-rakan yang sering menghasut fikiran ku.. Mentang-mentang la depa dah pergi dulu dari aku...

Mata sangat-sangat mengantuk semalam gara-gara x dapat tidur. Di tambah pula pagi ni aku harus bangun awal untuk ke Event Part 2..
Setengah jam perjalanan ke sana akan kau manfaatkan sepenuhnya untuk memejamkan mata ku.. Confirm malam ni x tidur punya.. Dengan nite walk lagi..

Oh come on Ira !!!! Think positive !!!

Apa lah agaknya aktiviti yg akan dijalankan erk ???? Xpe la .. Bila aku balik nnt akan aku ceritakan..

Kepada Mr. A yang merajuk tu.. Yang dah x msg n call aku lagi tu.. Hehehehe.. Harap paham yea.. Bila dah tau aku kemana xyah nak terhegeh-hegeh msg lah.. Phone not allowed !
Mr.A ! Take care.. Ok,Bai..

:)

No comments: